Όνειρα για το τίποτα

Χωρίς έλεγχο 
Καίγονται για μέρες και γίνονται στάχτη γύρω σου. 
Μου λες να βιαστώ να βγούμε έξω αλλά δε βλέπω τη φωτιά.
Τυφλή για μέρες;

Ήταν απ' το τσιγάρο που μου είπες να μην ανάψω επειδή θα κάνω ρυτίδες;
Ήμουν 17 με μαύρους κύκλους και με ήθελες όμως. 
Αν πουλήσω την ψυχή μου να βγάλω ρυτίδες ;
Θα σώσω το σπίτι που εκαψα σα χαμένη όταν άναψα το τελευταίο τσιγάρο;

Θα μου δώσεις τον έλεγχο; 
Μόνη μου δε μπορώ να τον πάρω. 
Τουλάχιστον άσε να καουμε μαζί να δούμε τι θα γίνει. 
Ήδη νιώθω το κάψιμο στο πρόσωπο μου και δεν είναι τόσο άσχημο όσο με έκανες να πιστέψω.

Σε μισώ γιατί με έκανες άσχημη.
Σε αγαπώ γιατί με έκανες να το δω ότι ήσουν εσύ. 
Όσο κι αν σε μισώ τώρα οι ουλές απ το κάψιμο σου θα βαθαινουν στο πρόσωπο μου
Έχω ακόμα κόκκαλα και μπορώ να σπάσω τα μούτρα σου για να σε σώσω. 

Ονειρεύομαι το τίποτα. 
Είμαι μόνη μου αλλά τουλάχιστον βρήκα τον εαυτό μου. 
Αν με άφηνες να καω στη φωτιά που πήγες να με βγάλεις, θα πίστευα μέχρι τέλους ότι ήσουν ο τελευταίος μου. 

Comments

Popular posts from this blog

Μεθοργασμικη πραγματικότητα και σχέσεις

Σεξ χωρίς ήχο

Μνήμες που βλέπεις